Belediye Şirketi (MC), şehirdeki tüm önemli belediye yollarının benzersiz bir “3D toplam istasyon kapsamını” başarıyla tamamladı. MC Komiseri Aaditya Wormerwal yönünde alınan bu girişim, dünyanın dört bir yanındaki ileri kent merkezlerinde yaygın olan SRAM modeline (akıllı yol varlık yönetimi) karşılık geliyor.
Anket, 18 büyük ulaşım darboğaz, 12 kaza siyahı, kritik park yeri, sokakta düzenlenmemiş park yeri, gayri resmi park bölgeleri ve müdahaleler (sergilenen HT fotoğrafı) ile ilgilidir.
MC yetkililerine göre, bu kapsamlı dijital 3D anket, yolların akıllı varlık yönetimi ve ilişkili altyapı da dahil olmak üzere çeşitli müdahaleler için temel bir araç görevi gören sokak koridorlarından kesin coğrafi veriler sunmaktadır. Drenaj ve su kaydı sorunlarının tanımlanması ve çözülmesi; Ağaçların ve doğal engellerin haritalanması ve listelenmesi; Elektromin, telefon hatları, kiosklar vb. Gibi sabit ve hareketli engellerin tespiti; Müdahalelerin yeniden düzenlenmesi ve kaldırılması için planlama; Kavşakların ve trafik koridorlarının bilimsel olarak yeniden tasarlanması; Yapılandırılmış park planlarının geliştirilmesi ve sokakta park sorunlarının çözümü vb.
Anket, eski GT Yolu (Sherpur'dan Jagraon Köprüsü'nden Jalandhar Bypass'a) dahil olmak üzere 50 km'den fazla Ludhiana'nın ana hareketlilik koridorunu içeriyor; Ferozepur Yolu Octroi'ye Jagraon Köprüsü; Hambran Yolu Octroi'ye Lakkar Köprüsü; Samrala Chowk – Bharat Nagar Chowk; Samrala Chowk'a Chandigarh Yolu Octroi; 200 feet üzerinde Atam Park T-Point; Phullanan Chowk'a (Pakhowal Yolu) göre Bhai Bala Chowk; Vishwakarma Chowk – Gndec (Gill Road); Rahon Yolu ve Tajpur Yolu.
Buna ek olarak, Delhi -Jalandhar Road için dijital kayıtlar, ulusal ve belediye hareketlilik verilerinin entegrasyonunu sağlamak için Hindistan Ulusal Karayolları Otoritesi'nden (NHAI) resmi olarak alınır.
Anket ayrıca trafik polisi ve yerel STK'lar tarafından ortaklaşa tanımlanan 18 büyük ulaşım darboğazını da ele aldı. Belediye Şirketi Ludhiana (MCL) mühendislik ekipleri, bu yerler için yeniden tasarım çözümleri için teknik çizimler ve veri desteği hazırlamaya başladı.
Tam trafik güvenliği testleri ve ayrıntılı teknik tasarımlar yoluyla MCL'nin yargı yetkisine giren 12 kaza -siyah siyah noktanın tamamlanması önemlidir. Bunlar yakında çarpışma riskini azaltmak ve yolcuların güvenliğini artırmak için uygulanacaktır.
Buna ek olarak, bu koridorlar boyunca yapılan anketin kritik park sorunları hakkında bilgi bulunmaktadır. Sokakta düzensiz park yerleri, gayri resmi otopark bölgeleri ve müdahaleler ayrıntılı olarak atandı. Bu veriler artık yapılandırılmış otopark bölgelerinin oluşturulmasına, trafik uygulamasının desteğine ve daha sorunsuz bir araç akışı ve geliştirilmiş yaya güvenliği için kamusal alanın reddedilmesine yardımcı oluyor.
MC komiseri Aaditya Dachalwal, bu 3D anketinin Ludhiana'nın sokaklarıyla yüzleşmesi ve yönetmesi yolunda dönüştürücü bir adım olduğunu söyledi. Dachalwal ayrıca bunun sadece bir anket olmadığını vurguladı – daha akıllı, daha güvenli ve bütünleştirici bir kentsel geleceğin temeli. Dachalwal, “Varlık yönetiminden yeni hava yeni tasarımına, drenajdan park boyası verilerine kadar, iç ekiplerimiz iyi kurulmuş, zamanında ve sivil merkezli kararlar sağlayacak. Diğer şehirler için bir model kurmaktan gurur duyuyoruz.” Dedi.
Anket, 18 büyük ulaşım darboğaz, 12 kaza siyahı, kritik park yeri, sokakta düzenlenmemiş park yeri, gayri resmi park bölgeleri ve müdahaleler (sergilenen HT fotoğrafı) ile ilgilidir.
MC yetkililerine göre, bu kapsamlı dijital 3D anket, yolların akıllı varlık yönetimi ve ilişkili altyapı da dahil olmak üzere çeşitli müdahaleler için temel bir araç görevi gören sokak koridorlarından kesin coğrafi veriler sunmaktadır. Drenaj ve su kaydı sorunlarının tanımlanması ve çözülmesi; Ağaçların ve doğal engellerin haritalanması ve listelenmesi; Elektromin, telefon hatları, kiosklar vb. Gibi sabit ve hareketli engellerin tespiti; Müdahalelerin yeniden düzenlenmesi ve kaldırılması için planlama; Kavşakların ve trafik koridorlarının bilimsel olarak yeniden tasarlanması; Yapılandırılmış park planlarının geliştirilmesi ve sokakta park sorunlarının çözümü vb.
Anket, eski GT Yolu (Sherpur'dan Jagraon Köprüsü'nden Jalandhar Bypass'a) dahil olmak üzere 50 km'den fazla Ludhiana'nın ana hareketlilik koridorunu içeriyor; Ferozepur Yolu Octroi'ye Jagraon Köprüsü; Hambran Yolu Octroi'ye Lakkar Köprüsü; Samrala Chowk – Bharat Nagar Chowk; Samrala Chowk'a Chandigarh Yolu Octroi; 200 feet üzerinde Atam Park T-Point; Phullanan Chowk'a (Pakhowal Yolu) göre Bhai Bala Chowk; Vishwakarma Chowk – Gndec (Gill Road); Rahon Yolu ve Tajpur Yolu.
Buna ek olarak, Delhi -Jalandhar Road için dijital kayıtlar, ulusal ve belediye hareketlilik verilerinin entegrasyonunu sağlamak için Hindistan Ulusal Karayolları Otoritesi'nden (NHAI) resmi olarak alınır.
Anket ayrıca trafik polisi ve yerel STK'lar tarafından ortaklaşa tanımlanan 18 büyük ulaşım darboğazını da ele aldı. Belediye Şirketi Ludhiana (MCL) mühendislik ekipleri, bu yerler için yeniden tasarım çözümleri için teknik çizimler ve veri desteği hazırlamaya başladı.
Tam trafik güvenliği testleri ve ayrıntılı teknik tasarımlar yoluyla MCL'nin yargı yetkisine giren 12 kaza -siyah siyah noktanın tamamlanması önemlidir. Bunlar yakında çarpışma riskini azaltmak ve yolcuların güvenliğini artırmak için uygulanacaktır.
Buna ek olarak, bu koridorlar boyunca yapılan anketin kritik park sorunları hakkında bilgi bulunmaktadır. Sokakta düzensiz park yerleri, gayri resmi otopark bölgeleri ve müdahaleler ayrıntılı olarak atandı. Bu veriler artık yapılandırılmış otopark bölgelerinin oluşturulmasına, trafik uygulamasının desteğine ve daha sorunsuz bir araç akışı ve geliştirilmiş yaya güvenliği için kamusal alanın reddedilmesine yardımcı oluyor.
MC komiseri Aaditya Dachalwal, bu 3D anketinin Ludhiana'nın sokaklarıyla yüzleşmesi ve yönetmesi yolunda dönüştürücü bir adım olduğunu söyledi. Dachalwal ayrıca bunun sadece bir anket olmadığını vurguladı – daha akıllı, daha güvenli ve bütünleştirici bir kentsel geleceğin temeli. Dachalwal, “Varlık yönetiminden yeni hava yeni tasarımına, drenajdan park boyası verilerine kadar, iç ekiplerimiz iyi kurulmuş, zamanında ve sivil merkezli kararlar sağlayacak. Diğer şehirler için bir model kurmaktan gurur duyuyoruz.” Dedi.