Ludhiana: Gelişmiş eğitim yaklaşımları için veteriner yarasaları

kosc

New member
Veteriner Fakültesi, müfredat haritalaması, probleme dayalı öğrenme (PBL), etkileşimli öğretim stratejileri ve öğretim felsefelerinin geliştirilmesine odaklanan iki günlük bir Öğretim Akademisi çalıştayına ev sahipliği yaptı.


Ludhiana'daki Veterinerlik Üniversitesi'ndeki eğitim akademisi çalıştayı sırasında uluslararası delegeler. (HT)

Etkinlik, tarafından finanse edilen “Guru Angad Dev Veterinerlik ve Hayvan Bilimleri Üniversitesi ve Calgary Üniversitesi Veterinerlik Fakültesi'ndeki Veterinerlik Programlarını İkizleme: Hindistan'da daha iyi veterinerlik hizmetleri için yeterliliğe dayalı bir müfredat oluşturmak” konulu bir ortaklık projesinin parçasıydı. Hayvan sağlığı için dünya kuruluşu.

Kriket heyecanını daha önce hiç olmadığı gibi, yalnızca HT'de keşfedin. Şimdi keşfedin!

Seçkin konuklar arasında Başkan Yardımcısı (Araştırma) Baljit Singh Gill, Profesör ve İdari Direktör Loleen Berdhal ve Saskatoon, Kanada'daki Saskatchewan Üniversitesi'nden Profesör Jay Wilson vardı. Calgary Üniversitesi'nden profesör Kent Hecker, çalıştaya çevrimiçi olarak katıldı. Onların varlığı çalıştaya küresel bir bakış açısı kazandırdı ve veterinerlik eğitiminde değerli içgörü ve uzmanlık sağladı.

Dünya Hayvan Sağlığı Örgütü'nün ortaklık projesinin himayesi altında düzenlenen çalıştayda, üniversitenin çeşitli bölümlerinden 20 öğretim üyesinin katılımıyla interaktif bir oturum düzenlendi. Tartışmanın odak noktası müfredat haritalaması, probleme dayalı öğrenme (PBL), etkileşimli öğretim stratejileri ve öğretim felsefelerinin geliştirilmesi etrafında dönüyordu.

Rektör Yardımcısı Inderjeet Singh, daha iyi bir öğretme ve öğrenme ortamını teşvik etmede bu tür girişimlerin önemini vurguladı. Bu çalıştayın fakültenin pedagojik yaklaşımları ve sonuçta veterinerlik öğrencilerinin eğitim kalitesi üzerindeki olumlu etkisi konusundaki iyimserliğini dile getirdi.

Etkinlik, katılımcılar arasında başarı ve coşku duygusuyla sona erdi ve veterinerlik eğitiminde daha fazla işbirliğinin ve yenilikçi öğretim yöntemlerinin uygulanmasının yolunu açtı.