Ludhiana: Etkileyiciler kolaylıkla internetten kitap rafına geçiyor

kosc

New member
İtibarenAkanksha AttriLudhiana




Giderek daha fazla sayıda fenomen sosyal medyadaki varlıklarını kullanıyor ve edebiyat dünyasına giriyor. Bu hevesli yazarların takipçi sürüleri bir değere dönüşüyor ve çalışmaları hakkındaki olumlu söylentileri ağızdan ağza yayıyorlar.


Sosyal medya fenomenlerinin güncel yayınları okuyuculardan olumlu tepkiler aldı. (HT)

Instagram fenomenleri tarafından yakın zamanda yayımlanan Pencap edebiyatı kitapları okuyuculardan olumlu tepkiler aldı. Bu kitaplar henüz yayınlanmamış olsa da, genç okuyucular arasındaki konuşmalar, yazarların onlar üzerinde sahip olduğu gücün bir kanıtıdır.

Ram Mandir ile ilgili en son güncellemeler için bizi takip etmeye devam edin! buraya tıklayın

Pencaplı şarkıcı ve sosyal medya yıldızı Roop Kaur Kooner'in şiir koleksiyonu 'Akida' şimdiden hayran buldu.

Sosyal medya pazarlamasına ışık tutan 'Chetna Prakashan' yayınının sahibi Satish Gulati, “Sosyal medya platformlarındaki takipçi sayısının çokluğu kesinlikle kitaplara olan talebi etkiliyor ve aynı zamanda bunu çok daha kolay hale getiriyor. Bunları Instagram pazarlama aracı olarak tanıtmak, Facebook ve WhatsApp’takinden çok daha etkili.”

Bu kategoriye giren diğer en çok satanlar arasında Shan Maan'ın yazdığı 'Pindiyan Ton Paar' ve Jarnail Singh'in ilk çıkışı olan 'Siyane Kehnde Ne' yer alıyor; her ikisi de sosyal medya ünlüleri. Parikshit Sahni'nin babası Balraj Sahni'nin anılarından yola çıkarak hazırladığı 'Na Farmaan'ın önsözü Amitabh Bachchan tarafından kaleme alındı.

Okuyucu kitlesinin çok çeşitli olduğunu söyleyen Gulati, çevrimiçi reklamcılık ile mağaza içi satışlar arasındaki bağlantıya dikkat çekti: “Dijitalleşme çağında, hâlâ bir ürünü çevrimiçi görüp fiziksel kopyalarını almak için mağazalara giden birçok kişi var.”