Post -Dahili Tıbbi Eğitim ve Araştırma Enstitüsü (PMM), üç yıl boyunca yazılım – Hastane Bilgi Sistemi (HIS) 1.0 – 2.0 versiyonunu geliştirmeyi planlıyor. Artan hasta yükü kapsamında yükseltme ihtiyacı göz önüne alındığında, 2022'deki kurumun kurumsal finans komitesi, 1.0'ın değişimi için 2.0'a göre temel bir onay vermişti.
Proje, kayıt ve rezervasyon randevuları gibi hasta merkezli hizmetleri iyileştirmeyi amaçlamaktadır. (HT Dosyası)
Bununla birlikte, memurlar, Kürze'deki Yeni Yazılım ve Yürütme Ajansı Gelişmiş Bilişim Merkezi (C-DAC) için gerekliliklere aktarıldığını söylüyorlar.
Yükseltme, kayıt ve randevu rezervasyonu gibi hasta merkezli hizmetleri iyileştirmeyi amaçlamaktadır. PMM, yirmi yıldır 1,0'ını hastaların kaydı, veri girişi, kayıt kayıtları vb. İçin kullanıyor.
PMIMER Direktör Yardımcısı Pankaj Rai şunları söyledi: “Yazılım yükseltmesinin çalışması için gereksinimleri tamamladık. PMIM'den bir ekip, Aşamalı Hesaplamanın Geliştirilmesi (C-DAC) Merkezi'nin yazılımını hazırladığı diğer hastaneleri zaten ziyaret etti.
Yazılım yükseltme projesi maliyeti £İş başladığında 14 crore iki yıl içinde tamamlanmalıdır. Hastane hizmetlerinin kolay kullanılabilirliği için çevrimiçi vizon takvimleri, izleme test raporları ve bir mobil uygulamanın geliştirilmesi de dahil olmak üzere hasta merkezli modüller, güncellenmiş yazılım eklenir. Sisteme zamanında özellikler eklenir.
Yazılım projesi üzerinde çalışan bir pgMamper, ilk aşamada kayıt ve randevu rezervasyonu sürecinin kolaylaştırılacağını söyledi. Takip hastaları için, enstitü bir hızlı yanıt kodu sistemi (hızlı yanıt) planlıyor, daha sonra hastanın tarama yoluyla yapabildikleri için kayıt anahtarına gitmek zorunda değil. Hastanedeki ana derslerde acele etmek için tarihler farklı zaman pencerelerinde tahsis edilir.
Şu anda, sadece gelişmiş göz merkezi elektronik hasta dosyalarını korudu. Yazılım yükseltmesiyle, tüm departmanların böyle bir tesisi vardır, çünkü veri kayıtlarını manuel olarak yönetmek zorunda değildirler.
Bilgisayarlaştırma Gözetim Komitesi başkanı Dr. SS Pandav şunları söyledi: “Şu anda, bir izleme hastasının eylemlerine, bir çalışan tarafından doktorlara/uzmanlara iletilmeden önce manuel olarak erişiliyor. Elektronik kayıtlarla doktorlar hastanın önceki kayıtlarını kolayca izleyebilir.
Proje, kayıt ve rezervasyon randevuları gibi hasta merkezli hizmetleri iyileştirmeyi amaçlamaktadır. (HT Dosyası)
Bununla birlikte, memurlar, Kürze'deki Yeni Yazılım ve Yürütme Ajansı Gelişmiş Bilişim Merkezi (C-DAC) için gerekliliklere aktarıldığını söylüyorlar.
Yükseltme, kayıt ve randevu rezervasyonu gibi hasta merkezli hizmetleri iyileştirmeyi amaçlamaktadır. PMM, yirmi yıldır 1,0'ını hastaların kaydı, veri girişi, kayıt kayıtları vb. İçin kullanıyor.
PMIMER Direktör Yardımcısı Pankaj Rai şunları söyledi: “Yazılım yükseltmesinin çalışması için gereksinimleri tamamladık. PMIM'den bir ekip, Aşamalı Hesaplamanın Geliştirilmesi (C-DAC) Merkezi'nin yazılımını hazırladığı diğer hastaneleri zaten ziyaret etti.
Yazılım yükseltme projesi maliyeti £İş başladığında 14 crore iki yıl içinde tamamlanmalıdır. Hastane hizmetlerinin kolay kullanılabilirliği için çevrimiçi vizon takvimleri, izleme test raporları ve bir mobil uygulamanın geliştirilmesi de dahil olmak üzere hasta merkezli modüller, güncellenmiş yazılım eklenir. Sisteme zamanında özellikler eklenir.
Yazılım projesi üzerinde çalışan bir pgMamper, ilk aşamada kayıt ve randevu rezervasyonu sürecinin kolaylaştırılacağını söyledi. Takip hastaları için, enstitü bir hızlı yanıt kodu sistemi (hızlı yanıt) planlıyor, daha sonra hastanın tarama yoluyla yapabildikleri için kayıt anahtarına gitmek zorunda değil. Hastanedeki ana derslerde acele etmek için tarihler farklı zaman pencerelerinde tahsis edilir.
Şu anda, sadece gelişmiş göz merkezi elektronik hasta dosyalarını korudu. Yazılım yükseltmesiyle, tüm departmanların böyle bir tesisi vardır, çünkü veri kayıtlarını manuel olarak yönetmek zorunda değildirler.
Bilgisayarlaştırma Gözetim Komitesi başkanı Dr. SS Pandav şunları söyledi: “Şu anda, bir izleme hastasının eylemlerine, bir çalışan tarafından doktorlara/uzmanlara iletilmeden önce manuel olarak erişiliyor. Elektronik kayıtlarla doktorlar hastanın önceki kayıtlarını kolayca izleyebilir.