Eski Başbakan Manohar Lal Khattar'ın Ambala Kantonu'ndaki iç havaalanının temel taşını atmasından neredeyse beş ay sonra, Birlik Savunma Bakanlığı, Haryana Sivil Havacılık Otoritesi'ne sivil havacılık bölgesini aprona bağlamak için savunma arazisini kullanması için çalışma izni verdi. Hindistan Hava Kuvvetleri istasyonu (IAF).
Lisans, başlangıçta mülkün edinim tarihinden itibaren beş yıllık bir süre için verilir ve yıllık lisans ücretinin ödenmesiyle her beş yılda bir yenilenme imkanı vardır. ₹2.550, Hindistan Konsolide Fonlarına daha fazla yatırılmak üzere Ambala'daki Savunma Mülkleri Memuru'na (DEO). (HT fotoğrafı)
Üst düzey bir yetkili, isminin açıklanmaması kaydıyla, bunun, IAF istasyonu içindeki mevcut yolun, otobüsteki yolcuları terminalden uçak apronuna taşımak için karşılıklı olarak kullanılmasına olanak sağlayacağını söyledi.
Hindustan Times – Son dakika haberleri için en hızlı kaynağınız! Şimdi Oku.
Savunma bakanlığı, 22 Mart tarihli bildiriminde savunma, ordu ve eyalet hükümeti yetkililerine, Hindistan Devlet Başkanı'na, lisans bazında 0,63 dönümlük savunma arazisinin kullanımına izin veren yaptırımı bildiren bir yazı gönderdi.
Başlangıçta ruhsatın, mülkün edinim tarihinden itibaren beş yıllık bir süre için verileceği ve yıllık lisans ücretinin ödenmesiyle her beş yılda bir yenilenme imkanının olacağı söylenmişti. ₹2.550, Hindistan Konsolide Fonlarına daha fazla yatırılmak üzere Ambala'daki Savunma Mülkleri Memuru'na (DEO).
Yukarıda adı geçen yetkili daha sonra IAF, sivil havacılık ve bölge idaresinden yetkililerden oluşan ayrı bir Yönetim Kurulunun (BOO), arazinin kesin alanını, maliyetini belirlemek ve mevcut durumu belirlemek için arazinin sınırlarının belirlenmesi için oluşturulacağını söyledi. Savunma arazisini devretmeden önce araziyi kullanmak, güvenlik tedbirlerini ve yıkım, yer değiştirme veya yeniden inşa masrafları vb.
Savunma Bakanlığı mektubunda, Yİ'nin süreci çalışma iznini verdikten sonraki dört hafta içinde tamamlayacağı ve bölgede bir sapma olması durumunda Savunma Bakanlığı'ndan revize edilmiş bir onay alınması gerektiği belirtildi.
Onayın bir parçası olarak savunma bakanlığı, söz konusu arazinin IAF ile Haryana Sivil Havacılık Otoritesi arasında paylaşılacağını, yalnızca yola erişim ve yolu kullanma ve bakımı masrafları kendilerine ait olacak şekilde paylaşılacağını, ancak arazinin mülkiyetinin kalacağını söyledi. onlarla birlikte savunma yetkilileri de.
Bu, Birlik hükümetinin 20 dönümlük savunma arazisinin kullanımına izin verdikten sonra aldığı ikinci büyük onaydı. ₹Yetkili, terminalin inşa edildiği IAF istasyonunun hemen yanında 133 crore olduğunu söyledi.
Sivil bölge, Birlik hükümetinin RCS-UDAN 3.0 programı kapsamında onaylandı ve IAF iniş pisti uçuş operasyonları için kullanılacak.
Mohali'deki Shaheed Bhagat Singh Uluslararası Havaalanı'na yaklaşık 50 km uzaklıkta bulunan proje Aralık 2018'de onaylandı. Ancak, Rafale uçaklarının bulunduğu stratejik açıdan önemli IAF üssü yakınındaki arazi sorunları nedeniyle birkaç yıl boyunca belirsizlik içinde kaldı.
Lisans, başlangıçta mülkün edinim tarihinden itibaren beş yıllık bir süre için verilir ve yıllık lisans ücretinin ödenmesiyle her beş yılda bir yenilenme imkanı vardır. ₹2.550, Hindistan Konsolide Fonlarına daha fazla yatırılmak üzere Ambala'daki Savunma Mülkleri Memuru'na (DEO). (HT fotoğrafı)
Üst düzey bir yetkili, isminin açıklanmaması kaydıyla, bunun, IAF istasyonu içindeki mevcut yolun, otobüsteki yolcuları terminalden uçak apronuna taşımak için karşılıklı olarak kullanılmasına olanak sağlayacağını söyledi.
Hindustan Times – Son dakika haberleri için en hızlı kaynağınız! Şimdi Oku.
Savunma bakanlığı, 22 Mart tarihli bildiriminde savunma, ordu ve eyalet hükümeti yetkililerine, Hindistan Devlet Başkanı'na, lisans bazında 0,63 dönümlük savunma arazisinin kullanımına izin veren yaptırımı bildiren bir yazı gönderdi.
Başlangıçta ruhsatın, mülkün edinim tarihinden itibaren beş yıllık bir süre için verileceği ve yıllık lisans ücretinin ödenmesiyle her beş yılda bir yenilenme imkanının olacağı söylenmişti. ₹2.550, Hindistan Konsolide Fonlarına daha fazla yatırılmak üzere Ambala'daki Savunma Mülkleri Memuru'na (DEO).
Yukarıda adı geçen yetkili daha sonra IAF, sivil havacılık ve bölge idaresinden yetkililerden oluşan ayrı bir Yönetim Kurulunun (BOO), arazinin kesin alanını, maliyetini belirlemek ve mevcut durumu belirlemek için arazinin sınırlarının belirlenmesi için oluşturulacağını söyledi. Savunma arazisini devretmeden önce araziyi kullanmak, güvenlik tedbirlerini ve yıkım, yer değiştirme veya yeniden inşa masrafları vb.
Savunma Bakanlığı mektubunda, Yİ'nin süreci çalışma iznini verdikten sonraki dört hafta içinde tamamlayacağı ve bölgede bir sapma olması durumunda Savunma Bakanlığı'ndan revize edilmiş bir onay alınması gerektiği belirtildi.
Onayın bir parçası olarak savunma bakanlığı, söz konusu arazinin IAF ile Haryana Sivil Havacılık Otoritesi arasında paylaşılacağını, yalnızca yola erişim ve yolu kullanma ve bakımı masrafları kendilerine ait olacak şekilde paylaşılacağını, ancak arazinin mülkiyetinin kalacağını söyledi. onlarla birlikte savunma yetkilileri de.
Bu, Birlik hükümetinin 20 dönümlük savunma arazisinin kullanımına izin verdikten sonra aldığı ikinci büyük onaydı. ₹Yetkili, terminalin inşa edildiği IAF istasyonunun hemen yanında 133 crore olduğunu söyledi.
Sivil bölge, Birlik hükümetinin RCS-UDAN 3.0 programı kapsamında onaylandı ve IAF iniş pisti uçuş operasyonları için kullanılacak.
Mohali'deki Shaheed Bhagat Singh Uluslararası Havaalanı'na yaklaşık 50 km uzaklıkta bulunan proje Aralık 2018'de onaylandı. Ancak, Rafale uçaklarının bulunduğu stratejik açıdan önemli IAF üssü yakınındaki arazi sorunları nedeniyle birkaç yıl boyunca belirsizlik içinde kaldı.